6 Ağustos 2012 Pazartesi

1- HERKESE MERHABA


Bugün ilk günüm. Haliyle biraz heyecan var içimde...
Hadi bakalım bir ÖNSÖZ ile başlayalım.

Son birkaç yıldır okuduğum kitapların türü değişti... Secret ile başlayan bir takım olgular bende daha çok merak uyandırdı... Mevlana, Osho derken baktım aldım başımı gidiyorum. Son olarak meleklerle ilgili bir kitap okudum. Şu evrenle ilgili anlatınlar öyle güzel ki... İnanmak istiyorum ama ben bir oğlak burcuyum, maalesef bu inanç kısmı öyle kolay olmuyor bende... Somut kanıtlar lazım. Laf aramızda bir iki de inanmama sebep olay yaşadım. İnanırsak oluyor kısmı şehir efsanesi değil arkadaşlar benden söylemesi...

Neyse şu blog açma, yazı yazma, paylaşımlar falan... Öyle çok da kolay bir olay değil benim için. Ama artık evrenin bana yolladığı mesajlara kaygısız kalamadım. Baktım bir çok kişi siyaset, güncel olaylar, hayattan kesitler, bir sürü şey yazmış. Hepsini okudum. Farklı bakış açıları gördüm, hoşuma gitti. Ama yok ıı ııııh bana göre değil...

Şu şanlı şöhretli evrenle aramda enteresan bir bağ var... Flört ediyor gibiyiz... İşte ben yazılarımda size bu flörtten bahsedeceğim.

Şimdilik benden bu kadar.

Coming soon...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder